نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

شرکت های پخش از آن دسته شرکت هایی به شمار می آیند که روزانه حجم اطلاعات بسیاری را باید پردازش و بررسی کنند، چراکه رویدادهای مختلفی دائما در این شرکت ها اتفاق می افتد و همین موضوع باعث شده که نیاز به یک نرم افزار یکپارچه مالی بیش از سایر شرکت ها در این دست از مجموعه ها حس شود. نرم افزار پخش مویرگی سپیدار یکی از انواع بسته های این نرم افزار مالی به شمار می آید که می تواند به خوبی پاسخگوی انواع نیازهای این مجموعه باشد.

در این بروشور هر اطلاعاتی که نیاز دارید به صورت جامع و ساده جمع آوری شده است؛ به طوری که با دانلود و مطالعه آن می توانید متوجه شوید که نرم افزار بازرگانی پخش مویرگی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد و آیا این امکانات برای شما مناسب و کاربردی هستند یا خیر؟!

نرم افزار بازرگانی سپیدار

دانلود بروشور نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

این نرم افزار پخش مویرگی در دو نوع مختلف موجود است که این دو نوع عبارتند از نرم افزار مویرگی پخش سرد و نرم افزار مویرگی پخش گرم که در ادامه به توضیح مربوط به هر یک خواهیم پرداخت.

نرم افزار مویرگی پخش سرد: رویه فروش در این دست از نرم افزارها به این صورت است که ویزیتور مربوط به یک شرکت در محل مشتری حاضر می شود و کارهای مربوط به ویزیت کالا را به صورت حضوری انجام می دهد و سفارش مشتری را می گیرد و هرآنچه که مشتری خواسته را از طریق تبلت و به صورت آنلاین به واحد فروش در دفتر مرکزی ارسال می کند. نحوه ای که قرار است مشتری تسویه را انجام دهد نیز مشخص می شود و محصول خواسته شده در زمان معین طی برنامه ریزی انجام شده به دست مشتری خواهد رسید.

نرم افزار مویرگی پخش گرم: در نرم افزارهای پخش گرم، رویه فروش متفاوت خواهد بود؛ به طوری که ویزیتور در محل مشتری حاضر می شود و سفارش شخص را ثبت می کند، اما تفاوتی که میان این روش و مورد قبل وجود دارد، این است که ویزیتور محصول موردنیاز مشتری را در همان موقع ثبت سفارش به او تحویل می دهد؛ چراکه در پخش گرم محصولات با کامیون حمل و نقل جا به جا می شوند.

نرم افزار سفارش گیری و پخش مویرگی سپیدار :

بسته پخش نرم افزار سپیدار بصورت پیش فرض شامل ماژول حسابداری، دریافت و پرداخت، تامین کنندگان و انبار بازرگانی، مشتریان و فروش، سفارش گیری، فروش پیشرفته، زیر سیستم موبایل و شفارش گیری می باشد که با توجه به وسعت و فرایندهای شرکت های پخش امکان اضافه کردن سایر ماژول های دیگر به این بسته فراهم می باشد.

✅ نام نرم افزار:نرم افزار حسابداری بازرگانی سپیدار
☑️ تولید کننده:شرکت همکاران سیستم
✔️ مناسب:مدیریت هوشمندانه انواع شرکت های بازرگانی
☎️ مشاوره رایگان:09051563434
💰 قیمت نرم افزار سپیدار:ماژول موردنظر خود را انتخاب کنید.

نرم افزار پخش سپیدار

ویژگی های نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

  1. تعداد فروش و تعداد تراکنش های بانکی مربوط به شرکت های پخش بسیار زیاد است، از همین رو نرم افزار پخش مویرگی سپیدار به گونه ای طراحی شده که دقت بسیار بالایی دارد و از رویداد اشتباهات حسابداری جلوگیری می کند.
  2. نرم افزار پخش مویرگی قابلیت انعطاف پذیری و اعمال دسترسی دارد؛ از همین رو شما می توانید برای هر مشتری با توجه به شرایطی که وجود دارد قیمت و ویژگی های مخصوصی را لحاظ کنید. 
  3. رابط کاربری ساده این نرم افزار ویژگی دیگری از نرم افزار پخش مویرگی است، بنابراین ویزیتورها و پخش کنندگان می توانند به سادگی با این نرم افزار کار کنند. سرعت عمل نرم افزار نیز مناسب است و می توان با آن به سادگی کار کرد.
  4. می توان از نسخه تحت وب این نرم افزار نیز استفاده کرد، بنابراین ویزیتورها می توانند به راحتی ثبت سفارش مشتری های خود را انجام دهند.

مزایای نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

  • کمک به برنامه ریزی بهتر ویزیتورها و ثبت راحت اطلاعات
  • امکان مشخص کردن سقف فروش برای هر کالا
  • امکان مشخص کردن خط فروش 
  • امکان تعریف اشانتیون، بسته های تخفیفی و …
  • امکان تعیین کردن پورسانت و مقدار فروش
  • امکان تایید سفارش یا درخواست برگشت کالا
  • امکان تهیه لیست توزیع سرد و گرم براساس سفارشات
  • امکان تهیه گزارش های دسته بندی شدهب
برای مشاوره رایگان خرید نرم افزار یا ثبت نام در دوره های آموزشی تماس بگیرید:09051563434
+ +