آموزش حسابداری بازار کار (حضوری)

آکادمی آگاه حساب کاردان با بیش از یک دهه فعالیت در خدمات حسابداری و حسابرسی و فروش محصولات نرم افزاری شرکت همکاران سیستم جامع ترین آموزش حسابداری بازار کار در تهران را برگذار مینماید.

با توجه به نیاز کارفرمایان به نیروی حسابدار ماهر آکادمی آگاه تصمیم گرفته که مجددا کلاس های حضوری آموزش حسابداری و نرم افزار را از سر گیرد. 

  • بیش از 32 ساعت آموزش مفید
  • ارائه سه مدرک معتبر
  • ارائه رایگان نرم افزار آموزشی سپیدار
  • ارائه رایگان جزوه حسابداری
  • 3 ماه پشتیبانی
  • معرفی به کار
  • امکان ثبت نام بصورت اقساطی

آموزش حسابداری بازارکار

ظرفیت کلاس ها 8 نفره می باشد و هر جلسه آموزش 4 ساعت است و هر دوره بیش از 8 جلسه است که حدود 32 ساعت آموزش مفید و کاربردی را در بر دارد.

مواردی که در دوره آموزش حسابداری بازار کار فرا خواهید گرفت

مشاوره رایگان:

021-46129583

ثبت نام کلاس حضوری

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چرا باید حسابداری یاد بگیرم؟

هر یک از حسابرسان باید همت زیادی داشته باشند و انگیزه شان را برای بررسی کردن امور مالی افزایش دهند. دقت داشته باشید که یادگیری این دانش بسیار مهم است. اینکه حسابدار بتواند بر اساس قوانین دانش امور مالی کسب و کارهای متنوع را بررسی کند بسیار ضروری می باشد. در صورتی که تمامی قوانین و اصول مربوط به حسابرسی توسط حسابدار اجرا نشود امکان دارد که ضرر و زیان زیادی به کسب و کار وارد گردد. بر همین اساس برای اینکه حسابدار به خوبی بداند که چگونه وارد این شغل شود باید مراحلی را طی کند که در ادامه این مراحل را معرفی می کنیم.

شرکت کردن در دوره های حسابداری بازار کار موجب می شود که تمامی قوانین مربوط به حسابداری کار را بشناسید و همچنین نحوه استخدام و کسب مناسب ترین فرصت های شغلی را هم در نظر بگیرید. دوره آموزشی مربوط به حسابداری بازار کسب و کار در آموزشگاه به عنوان یک دوره تئوری و آکادمیک نمی باشد، بلکه شما در این کلاس به صورت عملی مدیریت کار خود را بر عهده می گیرید.

هدف از برگزاری دوره های مربوط به آموزش حسابداری بازار کار به فعالیت شما بستگی دارد. دوره های مربوط به آموزش حسابداری با تدریس انواع مفاهیم پایه و همچنین اصول حسابداری آغاز می گردد. شما می توانید در هر یک از دوره ها اصول و مشخصات زیادی را متوجه شوید. افراد موفق همیشه به دنبال یک راه میانبر برای رسیدن به اهداف خود می باشند. حسابداری بازار کار یکی از بهترین راه های میانبر برای رسیدن به موفقیت می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. گام های متنوعی مربوط به حسابداری کسب و کار می باشد که هر یک از این مراحل را باید بشناسید تا بتوانید به صورت اصولی و هدفمند کسب و کار خود را مدیریت کنید.

قابل توجه کاربرانی که زمان کافی برای حضور در کلاس های حضوری ندارند و علاقمند به شرکت در دوره های آموزش حسابداری بازار کار هستند میتوانند از دوره غیر حضوری ما استفاده کنند، دوره های غیر حضوری ما هیچ فرقی با دوره های حضوری ندارند و همه مباحث بصورت جامع آموزش داده میشه.

آموزش حسابداری بازار کار
4.5/5

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • کلاس ها بسیار مفید و اموزنده بود
    تایم فوق العاده خوب برای افرادی ک شاغلن دارن
    شرایط اقساطی هم عالی بود
    آموزش توسط اساتید بسیار مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

9k=

برای مشاوره رایگان خرید نرم افزار یا ثبت نام در دوره های آموزشی تماس بگیرید:09051563434
+ +